Veelgestelde Vragen

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt de producten op onze website bestellen door deze door middel van de groene knop ‘in winkelwagen’ of ‘voeg toe aan winkelmandje’ te klikken. Vanuit het winkelmandje kunt u doorgaan naar de kassa en het bestelproces afronden.

Waar kan ik mijn bestelling inzien? 

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met daarin de gegevens van uw bestelling. 

Waar kan ik terecht met vragen over producten in de webshop?

Voor vragen over de producten in onze webshop kunt u contact opnemen met sales@eveleensbv.nl of bellen met 0297-324385 of 0297-321812.

Kunt u mij informeren over de toepassingsmogelijkheden van de door u aangeboden producten?

Ja, wij kunnen u vrijblijvend en naar beste weten informeren over de toepassingsmogelijkheden van producten. Het is echter van belang dat u (na ontvangst van de bestelde producten) altijd zelf zorgvuldig onderzoekt of de producten corresponderen met het door u beoogde gebruik door middel van het bestuderen van etiketten, de gebruiks- en/of veiligheidsvoorschriften en het verrichten van proefbespuitingen.

Kan ik ook in een andere taal mijn bestelling plaatsen? 

Nee, bestellingen via de webshop kunnen alleen in de Nederlandse taal worden geplaatst.

Waar kan ik uw algemenen voorwaarden vinden?

Onze algemene voorwaarden kunt u inzien (en opslaan) door hier te klikken.

Waar kan ik terecht met klachten over een product? 

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en de door u bestelde producten aan de tussen ons gesloten overeenkomst beantwoordt. Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een product of over onze service, dan kunt u contact opnemen met sales@eveleensbv.nl of bellen met 0297-324385 of 0297-321812. U kunt uiteraard ook langskomen in de winkel. Daarnaast kunt u als Europese consument naar oplossingen zoeken of online een klacht indienen via de onlinegeschillenbeslechting (ODR) van de Europese Commissie.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Op de webshop van Eveleens kunt u betalen met iDEAL en creditcard. Ook kunt u ervoor kiezen de bestelde producten op te halen in onze winkel in Aalsmeer. In onze winkel betaalt u gemakkelijk contant of met uw pinpas als u de bestelde producten komt ophalen.

Wijzigen of annuleren

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen of te annuleren?

Dat is na het plaatsen van een bestelling niet altijd mogelijk (bijvoorbeeld nadat de producten zijn verzonden). Neem in ieder geval contact op met sales@eveleensbv.nl, zodat we de mogelijkheden met u kunnen bespreken.

Bezorgen en ophalen

Heb ik een keuze om mijn bestelling op te halen of te laten bezorgen?

Ja, u kunt ervoor kiezen uw bestelling op te halen in onze winkel in Aalsmeer of thuis te laten bezorgen. In het geval van thuislevering brengen wij bezorgkosten in rekening. De toepasselijke bezorgkosten worden getoond tijdens het bestelproces.

Retourneren

Bij Eveleens heeft u het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen te retourneren, het zogenaamde herroepingsrecht.

Wat moet ik doen om mijn product aan Eveleens te retourneren?

U kunt uw artikel retourneren (gebruik maken van uw herroepingsrecht) door binnen 14 dagen na ontvangst van het product het ingevulde modelformulier te sturen aan sales@eveleensbv.nl. Ook kunt een e-mail aan Eveleens sturen waarin u aangeeft welke producten u wilt retourneren. U ontvangt dan instructies over de wijze waarop de producten door u teruggestuurd of teruggebracht kunnen worden.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De kosten van het retour sturen van de producten dient u zelf te betalen. U kunt er ook voor kiezen het product te retourneren in onze winkel in Aalsmeer. Klik hier voor onze openingstijden.

Zijn er producten die uitgezonderd zijn van het herroepingsrecht en dus niet geretourneerd kunnen worden?

Ja, het herroepingsrecht geldt niet voor zaken die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, bijvoorbeeld zaden en sommige levende producten (zoals natuurlijke vijanden en hommels). Het herroepingsrecht geldt ook niet voor zaken die aan de hand van uw specificatie door Eveleens zijn vervaardigd, gefabriceerd of ingekocht. Op de productpagina staat aangegeven wanneer een product niet geretourneerd kan worden.